Paikallisia jäsenetuuksia

Patteristontie 2
80400 YLÄMYLLY   puh. 044 066 4868

Pesonen Oy Liperin hautaus- ja kukkapalvelu  -5%

Keskustie 2, 83100 Liperi  puh.  013-651193 Huom! Uusi yrittäjä, varmistetaan saako alennusta myös heiltä ilmoitetaan siitä täällä myöhemmin!

SuPerLIITON jäsenetuja näet lisää tästä linkistä: Jäsenedut

​Sekä täältä:

Jäsenedut.fi-palvelu on ammattiliittojen jäsenille suunnattu etukanava. Se tarjoaa satoja jäsenetuja mm. muotiin, vaatetukseen, majoitukseen ja autoiluun liittyen.

Jäsenen tulee rekisteröityä nähdäkseen jäsenetujen tarkemman sisällön. Tämä sen vuoksi, että esim. alennuskoodeja ei voi näyttää julkisesti, sillä silloin ne olisivat kenen tahansa käytettävissä.

Rekisteröitymisen jälkeen palveluun kirjaudutaan sisään sillä sähköpostiosoitteella ja salasanalla, jolla rekisteröinti on tehty.Tunnistautuminen liikkeissä tapahtuu näyttämällä Jäsenedut.fi-yleiskorttia yhdessä liiton jäsenkortin kanssa. Yleiskortin voi tulostaa Jäsenedut.fi-palvelusta Asiakaskortit-kohdasta tai tallentaa kortin kuvana puhelimeen.

Postia lähetään ainoastaan uutiskirjeen tilanneille, eikä rekisteritietoja luovuteta kolmansille osapuolille. Palvelun tuottaa InMind Media Oy.

Tutustu: www.jasenedut.fi